Uw winkelwagentje

FAQ Gallery Lottie

Veelgestelde vragen

Productmaat?

Indien het zou voorkomen dat een merk anders valt of tailleert, zal dat bij de omschrijving van het artikel te vinden zijn. De omschrijving heeft de pasvorm weer, afmeting en andere informatie. Bij size guide vind je de normale afmetingen per maat. Wil je meer te weten komen of iets specifiek vragen? Mail ons gerust op charlotte@mattheeuws.com

Oh neeeee… Uitverkocht?

Tot onze spijt kan het gebeuren dat je net je lievelingsstuk mist. Wij doen ons uiterste best om deze terug aan te vullen, maar dat is niet steeds mogelijk. Via de nieuwsbrief en sociale media brengen we je op de hoogte als een product terug op voorraad komt.

Bestellen?

Je kunt shoppen door op Go te klikken en vervolgens naar je Shopping Bag te gaan.

In je Shopping Bag kun je nagaan of alles klopt. Klik vervolgens op Checkout.
Er wordt gevraagd dat je een lijst met je gegevens invult, waaronder ook de verzendmethode. Tot slot kies je jouw favoriete betalingsmethode waarmee je wenst af te rekenen.

Van zodra je betaling ontvangen is, krijg je een orderbevestiging in je mailbox. Vergeet niet te kijken in je spam. Eens de bestelling verzonden is, krijg je een verzendbevestiging. In deze mail staat wanneer jouw bestelling wordt geleverd.

Geen orderbevestiging?

Je hebt het bedrag overgeschreven of het is van je rekening gegaan zonder e-mail in je inbox? Dan kan deze orderbevestiging in je spambox terecht gekomen zijn. Controleer dit eerst. Zit hij daar niet in, dan helpen we je graag. Stuur ons een e-mail met het betalingsbewijs naar charlotte@mattheeuws.com

Waar blijft mijn droomoutfit?

Geduld is een schone zaak, maar natuurlijk wil je weten waar net je pakje is! Volg het track& trace nummer in je verzendbevestiging. Reken voor sales 3 dagen bij. Deze liggen op een andere locatie. 

Kortingscode of een giftcard?

Lucky you! Gebruik deze code of giftcard in de Checkout tijdens het afrekenen. Je voert de code in, klikt op toepassen en de korting zal zich automatisch verrekenen. Hou er rekening mee dat een giftcard na aankoop zes maand geldig is, alleen kan gebruikt worden op www.gallerylottie.be, niet in cash om te ruilen is en dat bij een bestelling lager dan de waarde van de giftcard, de restwaarde verloren gaat.

Neem contact op via charlotte@mattheeuws.com indien je vragen hebt.

Verzendkosten?

Koop je meer dan 100 euro bij Gallery Lottie, dan hoef je je van de verzendingskosten niks aan te trekken. Onder de 100 vragen we 6 euro om de producten te versturen. Stuur je terug? Dan houden we rekening met de 6 euro verzending indien je totaal onder de 100 euro zou vallen.

Wanneer komt het toe?

Patience! Wij doen ons uiterste best om het product zo snel mogelijk aan jouw voordeur te krijgen. Wij streven te leveren in 4-5 werkdagen. Woon je niet ver van Veurne? Dan mag je dit altijd afhalen in de winkel, mits afspraak natuurlijk. Stuur ons via facebook of instagram of via mail charlotte@mattheeuws.com . Bedankt!

Sales?

Helaas, we nemen geen solden terug. Bedankt voor het begrip.

Aan de kant leggen?

Ja hoor, dat doen we voor 7 dagen indien je bij ons wil langs komen in de winkel te Oostduinkerke. Langer kunnen we dit niet rekken. Stuur ons een mail voor reservaties charlotte@mattheeuws.com

Een order annuleren of aanpassen?

Sorry! Annuleren kunnen we niet. Aanpassen desnoods wel indien voorradig - Hou er rekening mee dat je het juiste product in de juiste maat besteld. Indien binnen de dag verwittigd van verkeerde kleur of maat, kunnen we dat wel nog aanpassen. Hiervoor heb je wel een bevestiging nodig van Gallery Lottie.

xoxo  Lottie